3 kroky KetoDiet

3 kroky KetoDiet jsou opravdu velmi snadné a každý z nich má svá pravidla i opodstatnění. Budete jíst pravidelně 5x denně, dodržovat pitný režim a vaše nadbytečné kilogramy budou brzy minulostí. To nezní špatně, co vy na to?

Nejprve se bude váš jídelníček skládat téměř výhradně z proteinových jídel a nápojů KetoDiet, ale kdykoliv v průběhu dne si budete moct dopřát i vybrané druhy zeleniny. Postupně se vrátíte k běžné, vyvážené stravě a vychutnáte si každé jídlo. Budete totiž vědět, že vám nepřinese zpět tukové polštáře, kterých jste se zbavili.

 

 

5x proteinové jídlo/nápoj KetoDiet

Zelenina: brokolice, celer bílý, celer řapíkatý, cuketa, čekanka, červená čočka (max. 2x týdně 2 polévkové lžíce již namočené čočky), čínské zelí, fazolové lusky, fenykl, houby, chřest, kapusta, kedluben (max. 1ks/den), květák, lilek (baklažán), mungo klíčky, okurka, patison, polníček, pórek, rukola, ředkvičky, řeřicha, salát (všechny druhy), sója (klíčky), špenát, tykev, zelí hlávkové.

Doporučená úprava zeleniny: syrová, vařená, dušená, připravená v páře

Čím dochucovat: sůl, jednodruhové koření, bylinky, sušený česnek, náhradní sladidlo (sacharin, stévie, sukralosa), 2 čajové lžičky kvalitního oleje za den (olivový, řepkový, kokosový..), 1x čajová lžička octa nebo balzamika.

 

4x proteinové jídlo KetoDiet + 1x běžné, na bílkoviny bohaté jídlo

Zelenina: artyčok, brokolice, celer bílý, celer řapíkatý, cibule bílá nebo červená (1 střední / den), citron (max. 1 / den), cuketa, čekanka, červená čočka, česnek, čínské zelí, dýně, fazolové lusky, fenykl, houby, chřest, kapusta, kedluben (max. 1ks/den), květák, lilek (baklažán), mungo klíčky, okurka, olivy (do 10ks / den), patison, polníček, pórek, rukola, rajče (max. 2/den), ředkvičky, čepa červená, řeřicha, salát (všechny druhy), sója (klíčky), špenát, tykev, zelí hlávkové.

Doporučená úprava zeleniny: syrová, vařená, dušená, připravená v páře

Čím dochucovat: sůl, jednodruhové koření, bylinky, sušený česnek, náhradní sladidlo (sacharin, stévie, sukralosa), 1 lžíce kvalitního oleje za den (olivový, řepkový), 1x lžíce octa nebo balzamika, 1 lžíce hořčice, ½ lžičky sojové omáčky, 1 bujón, 1 lžíce semínek (dýňové, sezamové, slunečnicové) nebo lžíce oříšků natural (lískové, mandle, vlašské) nebo lžíce kososu, hořké kakao, skořice.

 

2x proteinové jídlo KetoDiet + 3x běžné, na bílkoviny bohaté jídlo

Zelenina: artyčok, brokolice, celer bílý, celer řapíkatý, cibule bílá nebo červená (1 střední / den), citron (max. 1 / den), cuketa, čekanka, červe ná čočka, česnek, čínské zelí, čočka, dýně, fazole, fazolové lusky, fenykl, houby, hrášek, chřest, kapusta, kedluben (max. 1ks/den), květák, lilek (baklažán), mungo klíčky, okurka, olivy (do 10ks / den), paprika, patison, polníček, pórek, rukola, rajče (max. 2/den), ředkvičky, čepa červená, řeřicha, salát (všechny druhy), sója (klíčky), sója, špenát, tykev, zelí hlávkové.

Čím dochucovat: sůl, jednodruhové koření, bylinky, sušený česnek, náhradní sladidlo (sacharin, stévie, sukralosa), 1 lžíce kvalitního oleje za den (olivový, řepkový), 1x lžíce octa nebo balzamika, 1 lžíce hořčice, ½ lžičky sojové omáčky, 1 bujón, 1 lžíce semínek (dýňové, sezamové, slunečnicové) nebo lžíce oříšků natural (lískové, mandle, vlašské) nebo lžíce kososu, hořké kakao, skořice.